21/12/2009

depan mesjid

cuti raya haji hari tu kitorang satu family balik kampung ayah aku kat parit sulong.

setelah beberapa hari kat kampung, tiba lah masa nya ntok pulang semula ke perak.
macam bese lah, adegan salam-salam sedara mara sumua kan.

tym mak aku salam ngan atuk aku, mak aku cakap:
senang-senang datang la ke perak, pak.

atuk aku pun jawap ngan senyuman:
tengok lah.. kalu bapak tak duduk depan mesjid, bapak datang lahh..

mak aku terus terdiam tanpa berkata apape.

siyes aku pun taktao nak cakap ape ohh! speechless! depan mesjid?? depan mesjid kan kubur??

owhohoho. isk.

p.s: sentiasa lah mengingati mati~

eh, telupa pulak nak bitao, atuk aku skang dah lebey kurang berumur 90 tahun.
dalam IC, atuk aku lahir tahun 1920.
tapi kalu ikut kan, sebeno nye atuk aku lahir lagi awal dari tu?

^^v

01/07/2009

finally.. ;)

yess.. finally..

  • i have my own blog instead of stalking/walking/hopping on others'
  • i have AN entry, even though i have made this blog for actually a month, i think?
well, first and foremost, chewwah, i would like to thank my beloved gf since she's the one who keep asking me to make a post in my blog! well dude, here is my first post ever! heheh..

wey, aku taktao nak tulih ape.. intro cemni okay tak?? haha~


till the next post, well, kalu rajin ar.. bubbye! ;)