20/11/2010

ofis Ayah vs ofis Mr Supervisor

hehe. baru habeh exam! horray! tapi tak horray sebab kena stay lagi kat UPM. tapi takpe. isnin ni gua balik ke Pekan Toronto terchenta. weehee~! <3

tadi tym kuor dari surau, terserempak dengan Mr Supervisor. wah! beliau dah botak macam Mawi sekarang. beliau bejalan besama2 anak2 beliau 3 orang. laju jek. nak tego pun tak sempat.

teringat tym kecik2 dulu. kitorang pun macam tu jugak. masa tu Ayah keje kat Celcom. tektap minggu Ayah bawak g ofis. Ayah sibok buat keje, kitorang sibok main bangku ofis yang ade roda tu. masa tu dua orang adik beradik lagi. eh yeke. ntah la tak ingat. rasa macam dua orang? lepas tu, Ayah bawak g The Mall, jalan2. main gem. alaa kat tempat main gem yang banyak2 tu, kira macam indoor funfair la kot. kat situ penah nek ketapi  kecik, nek ferris wheel, umm.. tapi selalu teringin nak main kereta yang langgar kereta orang lain tu, tak penah pun dapat main.. hihi. tak tau la indoor funfair tu ade lagi ke tidak kat The Mall sekarang. ye lah, sekarang kan dah ade TS, yang ade the largest indoor themepark tu. mesti orang dah tak g main kat The Mall dah, kan?

masa Ayah keje kat Ericsson, turn Shemi ngan Yagg pulak ikut Ayah g ofis. hehe. beso woh Ericsson nya ofis. canggih. merasa lah jugak masuk kompeni canggih manggih. :D

humm okaylah. sebenonya bukan pasai Mr Supervisor pun. cuma bila tengok dia tadi bawak anak2 dia, tingat zaman kecik2 dulu Ayah bawak g ofis. tapi yang pasti, ofis Ayah kite lagi beshh dari ofis Mr Supervisor sebab ofis Ayah kite ade baaanyak kompiter. Lepas tu boley main kejar-kejar pakai bangku ofis! :P

heheh.