02/04/2017

Lady boss menggerunkan?

Dengar cerita, ramai orang kata lady boss ni kebanyakannya cerewet, terutama yang sudah berumur tetapi belum berkahwin.

Apa memang baran ni ada kaitan dengan status perkahwinan atau macam mana?

Memanglah aku bukan bos, in fact, aku pun belum la berumur sangat, tapi rasa sedih juga bila baca diorang sewenang-wenangnya menyalahkan status perkahwinan bos masing-masing.

Balik-balik status single tu juga yang dipersalahkan. Hmmm hina sangat ke pun hidup tak berlaki, ni?

Maaflah kawan-kawan, aku rasa ini kali kedua aku up topik yang sama. Maklum sahajalah, blog ni merupakan tempat aku melepaskan geram dan meluahkan perasaan, yang kebanyakannya tidak puas hati pada dunia dan masyarakat. Memandangkan aku masih hidup di bawah tempurung yang sama, topik yang sama jugalah yang berlegar di minda.

Cukup dulu sampai sini bebelan hari ini, aku nak pergi cari inspirasi untuk bincang pasal topik lain pula.

No comments: